Die IG Fasnacht Herzogenbuchsee freut sich über jeden Beitrag in Bezug auf unsere Fasnacht in unserem Gästebuch.

Kommentare: 3
  • #3

    Flixu (Dienstag, 30 Oktober 2018 14:31)

    Am 11.11. isch es wieder sowit... di 5ti Johreszyt fot a. Chömet ou... am 11:11h i Park zum Urknall und nächär is Nati zur Fasnachts-Eröffnigs-Party... ...sso guet!!

  • #2

    Flixu (Freitag, 12 Februar 2016 12:18)

    I wünsche aune e megagigageili Fasnacht 2016.
    Gruess
    FLixu

  • #1

    Füürschnäggä-Pfludi (Freitag, 07 Februar 2014 10:27)

    Hellau Kollegen aus dem Nachbarkanton, schön gibt es euch wieder Online.
    Jo jo Presi da gibt es noch einiges zu tun... aber der Anfang ist gemacht, und dass ist wichtig.
    Ich freue mich euch schon bald wieder besuchen zu dürfen und gemeinsam Fasnacht zu machen...
    wünsche bis dahin aues Gute - ei zwöi Konfetti u en "WC" Gruess us em Thal... :-)